Презентація-звіт про роботу мовного табору.

Відеопрезентація роботи мовного табору.

Положення про літню мовну школу.

Мета літньої мовної школи школи – проведення серії занять і тренінгів для розвитку та стимулювання зацікавленості дітей до вивчення англійської та української мови, підтримка обдарованих дітей та реалізація принципу національної програми надання рівного доступу до якісної освіти учням усіх шкіл, незалежно від місця їхнього розташування.

1. Загальні положення.

1.1. Літня мовна школа являється однією з форм організації практики усного та писемного мовлення англійською та українською мовою.

1.2. Літня мовна школа формується з учнів, які перейшли у 8-11 класи. Вихованці можуть знаходитись в таборі при умові виконання режиму навчання і відпочинку.

1.3. Робота мовної школи базується на добровільній участі в серії занять і тренінгів з дотриманням всіх нормативів, визначених українським та міжнародним законодавством у галузі навчання та організації літнього відпочинку.

Висококваліфіковане навчання поєднується з кращими виховними методиками, процес пізнання – з відпочинком. Для навчання відводиться 3–4 години на день, тривалість заняття 30–45хвилин, працюють групи, у яких діти займаються за вибором. Кожна група має відведену для занять аудиторію, можливість користуватися інтернет ресурсами та бібліотекою. Заняття проводяться у цікавій організаційній формі з використанням комунікативного методу, змістовна частина спрямована як на повторення вивченого, так і на засвоєння нових знань, не передбачених шкільною програмою. Обов’язкова спортивна година, індивідуальна та групова проектна діяльність. Навчання проводиться в зручних стаціонарних шкільних приміщеннях та в умовах природного оточення, де можливе гармонійне поєднання навчального процесу з практичними заняттями та спостереженнями.

1.4. Інтелектуальні ігри та розваги відбуваються як з усіма членами загону, так і його групами. Тренінгові заняття відбуваються у малокомплектних групах (не більше 10 осіб). З учасниками тренінгів працюють висококваліфіковані учителі та волонтери Корпусу Миру (за наявності). Умови забезпечують якісний відпочинок та вільне спілкування з однолітками. Програма виховної та розважально-пізнавальної роботи мовної школи адаптована до роботи літнього табору.

1.5. Основні задачі:

- розширити можливості вихованців в мовній практиці англійською мовою, навчання і професійну орієнтацію школярів;

- сформувати обґрунтовану мотивацію професійних намірів учнів;

- підготувати вихованця до умілого практичного застосування англійської мови в типових ситуаціях мовлення;

- задовольняти моральні та інтелектуальні потреби вихованців, розвивати їх розумові та творчі здібності у мистецтві, танцях, акторській грі, співі, познайомити з журналістикою та навчити грамотно відноситися до оточуючого середовища.

2. Зміст і організація роботи в мовній школі.

2.1. Головними напрямками роботи мовної школи є: практика усного та писемного мовлення в типових ситуаціях спілкування.

2.2. У мовній школі ведеться робота по моральному, естетичному, економічному, екологічному і фізичному вихованню учнів. Вона здійснюється в процесі виконання робіт, а також при проведенні спеціальних заходів: концертів, спортивних змагань, екскурсій, конкурсів тощо.

2.3. Відповідальний за роботою мовної школи, за участю активу, розробляє план-сітку, яка затверджується директором школи і погоджується директором Районної Малої академії наук.

2.4. У мовній школі у відповідності з потребами учнів, змістом мовленнєвої діяльності створюються загони, враховуючи нахили, здібності та вподобання школярів.

2.5. У школі ведеться відповідна документація, що регламентує їїдіяльність. Загони можуть мати свою символіку (назву, девіз, емблему, прапор).

2.6. Підсумки роботи підводяться в кінці табірної зміни.

3. Керівництво.

3.1.Організація роботи мовної школи здійснюється на основі учнівського самоврядування. Вищим керівним органом є загальні збори її членів, які обирають актив, розглядають питання дисципліни, підводять підсумки роботи за певний проміжок часу.

3.2. Керують мовною школою учителі, районна МАН, волонтери Корпусу Миру (за наявності).

3.2.1. Начальник школи призначається директором школи із числа педагогів. Він відповідає за постановку роботи в цілому, здійснює педагогічне керівництво, планує роботу, слідкує за дотриманням режиму праці і відпочинку, санітарно-гігієнічних умов, технікою безпеки.

3.2.2. Учителі, керівники секцій МАН та волонтери керують роботою груп, приймають участь у розробці план-сітки, несуть відповідальність за її виконанням, відповідають за створення здорових і безпечних умов навчання, харчування та відпочинку учнів.

4. Охорона праці.

4.1. Вихованці школи допускаються до участі у роботі після проведення інструктажів з техніки безпеки з обов’язковою реєстрацію в журналі.

5. Структура роботи.

5.1. Учасники мовної школи протягом роботи мають можливість ознайомитись із сферами англійської мови (журналістика, культура, мистецтво та ін.), адаптованими до вікових особливостей, набути практичних умінь та вдосконалити мовні навички, набуті у школі.

5.2. Навчання поєднує теоретичні та практичні заняття, зорієнтовані на глибоке розуміння.

5.3. Методи роботи з групою визначаються педагогом.

5.4. Усі учасники мовної школи отримують сертифікати про проходження курсу навчання.

Список учнів мовного табору (2016-2017 н. р)

Перша іноземна (німецька мова)

1. Чечота Катерина (5-Б)
2. Кондратюк Артем (5-Б)
3. Сукало Вікторія (5-Б)
4. Присяжнюк Вадим (5-Б)
5. Ваколюк Олена (5-А)
6. Рубанка Ірина (5-А)
7. Бобко Діана (5-А)
8. Смоліна Вікторія (5-Б)
9. Лахадінов Ростислав (5-Б)

Перша іноземна (англійська мова)

1. Клименко анастасія (5-Б)
2. Васюк Роман (5-Б)
3. Прима Катерина (5-Б)
4. Фещун Тетяна (5-Б)
5. Бала Софія (5-Б)
6. Філь Олена (5-Б)
7. Грабар Марина (5-Б)
8. Лизун Антон (5-Б)
9. Боярінова Марія (5-А)
10. Барботько Анастасія (5-А)
11. Косенко Тетяна (5-А)
12. Трохимець Владислав (5-А)
13. Постол Анна (5-А)
14. Поманісточка Андрій (5-А)
15. Скиба Богдан (5-А)
16. Іванов Іван (5-А)
17. Бондарєва Олександра (5-А)
18. Ситюк Анна (5-А)

Вожаті (8-Б клас)

1. Бобко Юлія
2. Половко Анна
3. Шита Марина
4. Терлюк Лілія

Програма роботи літнього мовного табору Великодимерського СЗО НВК (31. 05.2017 року – 09.06. 2017 року)

дата
ЧАС
Зміст роботи ВИКОНАВЦІ
29.05. ПОНЕДІЛОК КЕДА С. І.
ДУДАР А.В.
ДУДАР М. А. Масенко Ю.О.
КРУК Н. С.
ЮХТА І. І.
1. 08.30.-09.00. ВІДКРИТТЯ МОВНОГО ТАБОРУ. ПРИВІТАННЯ ОРГАНІЗАТОРІВ ТА УЧАСНИКІВ.
2. 09.00.-09.30. МОВНА ЗАРЯДКА.
3. 09.30.-10.00. СНІДАНОК.
4. 10.00.-10.30. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПЛАНОМ РОБОТИ ТАБОРУ.
5. 10.30.-11.00. ІГРИ НА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК РОБОТИ У КОМАНДІ.
6. 11.00.-11.40. ПРОЕКТНА РОБОТА. ПІДГОТОВКА ДО ВИПУСКУ ПОСТЕРА, відео ПРО РОБОТУ ТАБОРУ АНГЛІЙСЬКОЮ ТА НІМЕЦЬКОЮ МОВАМИ.
7. 11.40.-12.00. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
8. 12.00.-12.40. РОБОТА У ГРУПАХ НАД СЦЕНАРІЯМИ ВИСТАВ. проведення квесту.
9. 12.40.-13.30. Вивчення пісень.
10. 13.00.-13.30. ОБІД.
11. 13.30.-14.00. Творчі майстерні (підготовка до флеш мобу).
30.05. вівторок ДУДАР А. В. Масенко Ю.О.
1. 08.30.-09.00. МОВНА ЗАРЯДКА.
2. 09.00.-09.30. Лексичні ігри.
3. 09.30.-10.00. СНІДАНОК.
4. 10.00.11.00. Перегляд відеоматеріалів. обговорення.
5. 11.00.-11.30. Робота у групах. Проведення квесту.
6. 11.30.-12.00. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
7. 12.00.-13.30. розмовний клуб.
8. 13.00.-13.30. ОБІД.
9. 13.30.-14.00. творчі майстерні. ПІДСУМОК РОБОТИ ЗА ДЕНЬ.
31.05. середа ЮХТА І. І.
ДУДАР А.В.
1. 08.30.-09.00. МОВНА ЗАРЯДКА.
2. 09.00.-09.30. Граматичні ігри.
3. 09.30.-10.00. СНІДАНОК.
4. 10.00.11.00. Розваги на свіжому повітрі. бесіда про англійські традиції.
5. 11.00.-11.30. Робота у групах
6. 11.30.-12.00. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
7. 12.00.-13.30. Творчі майстерні. Робота над проектами.
8. 13.00.-13.30. ОБІД.
9. 13.30.-14.00. Флешмоб. ПІДСУМОК РОБОТИ ЗА ДЕНЬ.
четвер 01.06. Дудар М. А.
КЕДА С.І.
1. 08.30.-09.00. МОВНА ЗАРЯДКА.
2. 09.00.-09.30. Брейн-ринг
3. 09.30.-10.00. СНІДАНОК.
4. 10.00.11.00. Ігри на основі країнознавчого матеріалу.
5. 11.00.-12.00. Вікторина. Кращий знавець англійської мови.
6. 12.00.-13.00. Творчі завдання. Робота в групах.
7. 13.00.-13.30. Фіззарядка.
8. 13.00.-13.30. ОБІД.
9. 13.30.-14.00. проектна робота. ПІДСУМОК РОБОТИ ЗА ДЕНЬ
пятниця 02.06. ДУДАР М. А. Масенко Ю.О.
1. 08.30.-09.00. МОВНА ЗАРЯДКА.
2. 09.00.-09.30. ігри на свіжому повітрі.
3. 09.30.-10.00. СНІДАНОК.
4. 10.00.11.00. Перегляд відеоматеріалів.
5. 11.00.-12.00. Постановка вистав іноземною мовою.
6. 12.00.-13.00. Творчі конкурси та вікторини.
7. 13.00.-13.30. Ігри на свіжому повітрі (лексичні, граматичні).
8. 13.00.-13.30. ОБІД.
9. 13.30.-14.00. РОБОТА НАД ПРОЕКТАМИ.
06.06. вівторок КРУК Н. С.
ЮХТА І. І.
1. 08.30.-09.00. МОВНА ЗАРЯДКА.
2. 09.00.-09.30. Лексичні ігри.
3. 09.30.-10.00. СНІДАНОК.
4. 10.00.11.00. Перегляд відеоматеріалів. Обговорення.
5. 11.00.-11.30. Робота у групах.
6. 11.30.-12.00. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
7. 12.00.-13.30. Розмовний клуб.
8. 13.00.-13.30. ОБІД.
9. 13.30.-14.00. Творчі майстерні. ПІДСУМОК РОБОТИ ЗА ДЕНЬ.
07.06 середа КРУК Н. С.
КЕДА С. І.
1. 08.30.-09.00. МОВНА ЗАРЯДКА.
2. 09.00.-09.30. Граматичні ігри.
3. 09.30.-10.00. СНІДАНОК.
4. 10.00.11.00. Розваги на свіжому повітрі.
5. 11.00.-11.30. Робота у групах.
6. 11.30.-12.00. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
7. 12.00.-13.30. Творчі майстерні.
8. 13.00.-13.30. ОБІД.
9. 13.30.-14.00. Клуб англійської та німецької поезії. ПІДСУМОК РОБОТИ ЗА ДЕНЬ.
четвер 08.06. Дудар М. А. МАСЕНКО Ю. О.
1. 08.30.-09.00. МОВНА ЗАРЯДКА.
2. 09.00.-09.30. Виконання пісень англійською мовою.
3. 09.30.-10.00. СНІДАНОК.
4. 10.00.11.00. Ігри на основі країнознавчого матеріалу.
5. 11.00.-12.00. Вікторина. Кращий знавець англійської мови.
6. 12.00.-13.00. Творчі завдання. робота в групах.
7. 13.00.-13.30. Фіззарядка.
8. 13.00.-13.30. ОБІД.
9. 13.30.-14.00. Проектна робота. ПІДСУМОК РОБОТИ ЗА ДЕНЬ
пятниця 09.06. ДУДАР А. В. ДУДАР М. А. Масенко Ю.О. КРУК Н. С.
КЕДА С. І.
ЮХТА І. І.
1. 08.30.-09.00. МОВНА ЗАРЯДКА.
2. 09.00.-09.30. Ігри на свіжому повітрі.
3. 09.30.-10.00. СНІДАНОК.
4. 10.00.11.00. Демонстрація проектів.
5. 11.00.-12.00. Проведення конкурсу “Міс та Містер мовного табору”.
6. 12.00.-13.00. Творчі конкурси та вікторини.
7. 13.00.-13.30. Робота над презентацією та відеороликом про діяльність табору.
8. 13.00.-13.30. ОБІД.
9. 13.30.-14.00. Церемонія закриття табору.

Тематика мовного табору (2016-2017 н. р.)

Англійська мова (1ім) Англійська мова (2ім) німецька мова (1ім) Англійська мова (2ім)
1. hobbies pets захоплення дозвілля
2. cfrtoon and film characters Family природа пори року
3. british traditions british traditions людина тварини
4. american traditions american traditions школа я і моє оточення
5. the world around me the world around me сім’я
6. вільний час

9 червня у мовному таборі відбувся конкурс "Містер і міс мовного табору".

/Files/photogallery/1532/P5150342.JPG



















Фото-звіт.

Кiлькiсть переглядiв: 90