Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у Комунальному закладі Великодимерський ліцей Броварського району Київської області».
І. Загальні положення
1.1. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти (далі - Положення) у КЗ «Великодимерський ліцей» розроблено відповідно до вимог частини третьої статті 41 Закону України «Про освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, Статуту ліцею та інших нормативних документів.
1.2. Метою розроблення Положення є забезпечення стратегічного розвитку ліцею з урахуванням пріоритетних напрямів розвитку освіти України відповідно до Концептуальних засад реформування загальної середньої освіти, Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту».
1.3. Завдання внутрішньої системи забезпечення якості освіти у Великодимерському ліцеї:
- оновлення методичної бази освітньої діяльності;
- контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;
- моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;
- створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.
1.4. Колегіальним органом управління КЗ «Великодимерський ліцей», який визначає, затверджує систему, стратегію та процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, є педагогічна рада.
1.5. Внутрішня система забезпечення якості освіти в закладі включає:
- стратегію та процедури забезпечення якості освіти;
- систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
- оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти;
- оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників;
- оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників ліцею;
- забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти;
- створення в закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування.