Настановче засідання Малої Академії Наук.

21 вересня 2017 року у Великодимерському НВО відбулося засідання наукового товариства учнів “Ерудит”. На ньому були присутні учні, які пишуть науково-дослідницькі роботи з 6-Б (Артем Кондратюк), 9-Б (Анна Половко, Павло Лахадінов), 9-В (Вікторія Прима),10-Б (Максим Безсмертний, Артур Крутиус, Назар Товстенко), 11-А (Ірина Ярмоленко), 11-Б (Юлія Сердюченко) та вчителі-наукові керівники Кумейко Віра Миколаївна, Дудар Аліна Віталіївна, Віткалова Надія Яківна, Оверченко Людмила Леонідівна, Шелудченко Олена Михайлівна, Яресько Наталія Іванівна, Коробка Катерина Петрівна.

На цьому заході виступила Вороненко Тетяна Іванівна, кандидат педагогічних наук, науковий співробітник відділу біологічної, хімічної, фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України. Вона поділилася досвідом написання науково-дослідницьких робіт зі своїми учнями та ходом проведення експериментів з хімії, ознайомила присутніх з вимогами до написання робіт, сортування інформації, дала поради щодо виступу і оформлення слайдів до презентації та відповіла на численні запитання учнів. Досить цікавою була дискусія із старшокласниками. ТакожТетяна Іванівна пояснила учням про відмінність між олімпіадами та конкурсом-захистом МАН і довела до відома присутніх інформацію про різні конкурси, в яких учні НВО могли б розвинути свої творчі здібності.

Товстенко Тетяна, випускниця нашого закладу, поділилася враженнями і досвідом виконання науково-дослідницьких робіт як переможець обласного конкурсу-захисту. Тетяна писала науково-дослідницькі роботи з 6 класу з англійської мови та хімії і підкреслила, що досвід написання робіт знадобився їй для навчання у вищому навчальному закладі і проє позитивний вплив такої форми роботи на розвиток ораторського таланту. Вона додала, що у цій справі важливі змістовність роботи, правильне оформлення, ознайомлення з форматом тестування та академічні знання.

Обидва виступи супроводжувалися мультимедійними презентаціями.

Під час засідання було проведено анкетування учнів та вчителів про їх відношення до учнівської навчально-дослідної роботи.

Отже, заохотити учнів до науково-дослідницької роботи можна, якщо правильно організувати в навчальному закладі ефективну роботу для добровільного творчого об’єднання. Захоплення улюбленою справою зі шкільного віку може стати подальшим сенсом життя учнів – майбутніх учених.

Артем Кондратюк, Роман Васюк, учні 6-Б класу

Кiлькiсть переглядiв: 141