Вимоги щодо написання, оформлення та представлення учнівських науково-дослідницьких робіт.

Настановче засідання Малої Академії Наук.

21 вересня 2017 року у Великодимерському НВО відбулося засідання наукового товариства учнів “Ерудит”. На ньому були присутні учні, які пишуть науково-дослідницькі роботи з 6-Б (Артем Кондратюк), 9-Б (Анна Половко, Павло Лахадінов), 9-В (Вікторія Прима),10-Б (Максим Безсмертний, Артур Крутиус, Назар Товстенко), 11-А (Ірина Ярмоленко), 11-Б (Юлія Сердюченко) та вчителі-наукові керівники Кумейко Віра Миколаївна, Дудар Аліна Віталіївна, Віткалова Надія Яківна, Оверченко Людмила Леонідівна, Шелудченко Олена Михайлівна, Яресько Наталія Іванівна, Коробка Катерина Петрівна.

/Files/images/1111.jpg









На цьому заході виступила Вороненко Тетяна Іванівна, кандидат педагогічних наук, науковий співробітник відділу біологічної, хімічної, фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України. Вона поділилася досвідом написання науково-дослідницьких робіт зі своїми учнями та ходом проведення експериментів з хімії, ознайомила присутніх з вимогами до написання робіт, сортування інформації, дала поради щодо виступу і оформлення слайдів до презентації та відповіла на численні запитання учнів. Досить цікавою була дискусія із старшокласниками. ТакожТетяна Іванівна пояснила учням про відмінність між олімпіадами та конкурсом-захистом МАН і довела до відома присутніх інформацію про різні конкурси, в яких учні НВО могли б розвинути свої творчі здібності.

Товстенко Тетяна, випускниця нашого закладу, поділилася враженнями і досвідом виконання науково-дослідницьких робіт як переможець обласного конкурсу-захисту. Тетяна писала науково-дослідницькі роботи з 6 класу з англійської мови та хімії і підкреслила, що досвід написання робіт знадобився їй для навчання у вищому навчальному закладі і проє позитивний вплив такої форми роботи на розвиток ораторського таланту. Вона додала, що у цій справі важливі змістовність роботи, правильне оформлення, ознайомлення з форматом тестування та академічні знання.

Обидва виступи супроводжувалися мультимедійними презентаціями.

Під час засідання було проведено анкетування учнів та вчителів про їх відношення до учнівської навчально-дослідної роботи.

Отже, заохотити учнів до науково-дослідницької роботи можна, якщо правильно організувати в навчальному закладі ефективну роботу для добровільного творчого об’єднання. Захоплення улюбленою справою зі шкільного віку може стати подальшим сенсом життя учнів – майбутніх учених.

Кiлькiсть переглядiв: 23